Géén communicatie is soms beter…

Heel de wereld is verliefd op Heidi Klum. Tenminste, als ze stil is. Mocht je nog niet overtuigd zijn, kijk dan even onderstaande foto:

Wat doe je als je haar topless ziet zonnen? Juist, dan is geen communicatie gewenst. Laat het gebeuren. Kijk hooguit eventjes. Het gebeurde in Amerika (Phoenix, Arizona), waar ze haar modellenlichaam natuurlijk gelijkmatig wilde laten bruinen. Waar de omgeving genoot en zelfs nog een fotootje schoot, voltrok zich een ramp. Heidi verklaarde voor de reporters van Het Communicantje op locatie: “Ik lag naast het zwembad van een hotel en plots stapte een kerel op me af, zo’n securityvent. ‘Mevrouw, je moet je topje weer aantrekken want we hebben klachten gekregen daarover’. Ik deed wat hij me vroeg, maar even later trok ik mijn bikinitopje opnieuw uit omdat ik het echt belachelijk vond. Een minuut later stond die kerel er weer: ‘Mevrouw, u moet echt uw topje aantrekken of je komt echt in de problemen.”

Wij zeggen: soms is geen communicatie gewoon beter…

Een gedachte over “Géén communicatie is soms beter…

Plaats een reactie